یادمان شرهانی و عملیات محرم

شرهانی سرزمین شاگردان مکتب حضرت زینب(سلام الله علیها)

شرهانی سرزمین شاگردان مکتب حضرت زینب(سلام الله علیها)

به امید خدا این صفحه جهت تداوم و همکاری و یاد خاطرات خادمین شهدای شرهانی می باشد
دوستانی که مایل به کمک هستند یاعلی بگند که نیازمند یاری خاکیتان هستیم

نویسندگان

مراسم بزرگداشت نخستین شهید روحانی مدافع حرم حجت الاسلام محمد مهدی مالامیری با حضور علما و شخصیت های حوزوی در مسجد اعظم قم برگزار شد.

مراسم بزرگداشت نخستین شهید روحانی مدافع حرم حجت الاسلام محمد مهدی مالامیری سه شنبه شب در مسجد اعظم قم برگزار شد.


بر اساس این گزارش، در این مراسم یاد بود آیات محمد تقی مصباح یزدی، ابراهیم امینی، سید احمد خاتمی، سید هاشم حسینی بوشهری، حسن ممدوحی و جمع دیگری از شخصیت های حوزوی حضور داشتند.


همچنین حجج اسلام والمسلمین احمد عابدی، سید محمد سعیدی، محمد رضا آشتیانی، ملکا، حجج اسلام ذوالنور، بنایی، معاون آموزش حوزه های علمیه، سردار مهدوی نژاد، سردار سیدی، اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نمایندگان بیوت و دفاتر مراجع و علما، جمعی از مسؤولان شهر قم و طلاب حوزه علمیه از جمله حاضران در این مراسم بزرگداشت بودند.


حاضران در این مراسم یاد بود با قرائت قرآن و ذکر فاتحه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید روحانی مدافع حرم، علو درجات را برای او از خداوند متعال خواستار شدند؛ همچنین در این مراسم خاطراتی از زندگانی این شهید بیان شد.


در این مراسم حجت الاسلام علی شیرازی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران به تبیین شخصیت حجت الاسلام محمد مهدی مالامیری پرداخت و گفت: این شهید مدافع حرم عاشق اهل بیت(ع) و مجاهد مبارز بود.


وی افزود: بار دیگر روحانیت ثابت کرد که در میدان جهاد و دفاع از ارزش ها و حرم اهل بیت(ع) با تمام وجود ایستاده است، برای روحانیت تفاوتی ندارد و در هر کجا و هر زمان که اسلام نیاز به جهاد، مبارزه، تبلیغ دین و انگیزه بخشی داشته باشد با تمام وجود خود حضور پیدا می کند.


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان این که مسأله مهم برای روحانیان حفظ دین است، اظهار داشت:روحانیت در طول تاریخ شیعه به ویژه ایام انقلاب و 8 سال دفاع مقدس نشان داده است که از مرگ و شهادت هراس نداشته و بلکه برای رسیدن به آن تلاش می کند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۶
شرهانی چی

نظرات  (۳)

۲۹ تیر ۹۴ ، ۲۲:۰۹ شهداء روستای بیشه دراز استان ایلام
سلام خسته نباشی.

وبلاگتون عالیه.

تبادل لینک کنیم؟
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۵ عــ ـاکـ ـف ...
واقعا خوش به حالشون...
:(
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۰ سربازِ گمنام
شهادتش مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی