یادمان شرهانی و عملیات محرم

شرهانی سرزمین شاگردان مکتب حضرت زینب(سلام الله علیها)

شرهانی سرزمین شاگردان مکتب حضرت زینب(سلام الله علیها)

به امید خدا این صفحه جهت تداوم و همکاری و یاد خاطرات خادمین شهدای شرهانی می باشد
دوستانی که مایل به کمک هستند یاعلی بگند که نیازمند یاری خاکیتان هستیم

نویسندگان

چند عکس از خادمین و زیارتگاه شرهانی-فروردین 93

جمعه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۳۲ ب.ظ


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۵
شرهانی چی

نظرات  (۷)

با سلام
ثبت نام خادمین امسال از تاریخ 25 آذر 93 شروع و تا 5 دی 93 مهلت دارد

http://upload7.ir/imgs/2014-12/47990763127676872575.jpg

http://khadem.koolebar.ir

و من الله توفیق - التماس دعا
سلام خدمت همه عزیزان
من حقیر نوروز 93 توفیق پیدا کردم خادم شلمچه بودم
خدا کنه امسال هم توفیق پیدا کنم و شهدا من رو سیاه رو دعوتم کنن
تو رو خدا دعا کنید دعوت شم
التماس دعا - غلامعلی
خدایا چه شد مرا که امسال شرهانی قسمتم نشد!
خوشا به سعادتتون
۲۷ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۳۵ خلوتی باشهدا

 

 سلام .خوش به حالتون که توفیق خادمی شهدا رو دارید.التماس دعا.یاحق

سلام
خیلی ممنون که جواب دادید.
شرهانی همیشه غریبه. متاسفانه من امسال توفیق نشد که برم!

سلام 
خبر دارید که امسال چند نفر از خادمین پارسال حضورداشتن؟؟ سرهنگ چوبین بودن؟ پسر حاجاقا ماندگاری چطور؟ آقای یاری چی؟
یکم از فضای خادمی برامون بگید مثلا اینکه اونجا چه کارایی انجام میدین؟ فرمانده ورییس هم دارین؟! 
ان شاالله خدا قسمت ما هم بکنه خادمی شهدا بودن رو 
یاعلی.

سلام حاج آقا 

الان که عکساتون رو دیدم حسودیم شد بهتون خیلی دلم میخواست امسال خائم باشم ولی .....

خوش به سعادتون...

انشالله سال آینده مراسم یادبود شهادتمون رو تو مناطق بگیرن انشالله...


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی