یادمان شرهانی و عملیات محرم

شرهانی سرزمین شاگردان مکتب حضرت زینب(سلام الله علیها)

شرهانی سرزمین شاگردان مکتب حضرت زینب(سلام الله علیها)

به امید خدا این صفحه جهت تداوم و همکاری و یاد خاطرات خادمین شهدای شرهانی می باشد
دوستانی که مایل به کمک هستند یاعلی بگند که نیازمند یاری خاکیتان هستیم

نویسندگان




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۹
شرهانی چی

نظرات  (۲)

شادی روح شهداصلوات

سلام بزرگوار

من 2سال پیش قسمتم شد رفتم شرهانی،توی شرهانی حالم دست خودم نبود.همش به یه قسمت کشیده میشدم.

موقع برگشت از شرهانی توی اتوبوس یه خوابی رو دیدم.خواب دیدم  در همون قسمت که همش میرفتم اونجا ،شهیدی رو پیدا کردم و در حال خارج کردن استخوان هایش هستم.

خواهش می کنم ، التماستون میکنم کمکم کنید.

وقتی وارد شرهانی میشید برید جلوی این ساختمون سفیده ،دست راستتون حدود 10-15 قدم که میرید جلو....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی