یادمان شرهانی و عملیات محرم

شرهانی سرزمین شاگردان مکتب حضرت زینب(سلام الله علیها)

شرهانی سرزمین شاگردان مکتب حضرت زینب(سلام الله علیها)

به امید خدا این صفحه جهت تداوم و همکاری و یاد خاطرات خادمین شهدای شرهانی می باشد
دوستانی که مایل به کمک هستند یاعلی بگند که نیازمند یاری خاکیتان هستیم

نویسندگان

عکس از خاطرات خادمین فروردین 92

يكشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۴۳ ب.ظ

     

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۳
شرهانی چی

نظرات  (۶)

نمی دانم چه سرّی است در این خاکها که هر سال دو ماه قبل از نوروز دلم را متوجه ملکوت خود می کنند ولی هیچ وقت نمی توانم بگویم امسال خواهم رفت چرا که باید تو را ببرند که : گر می روی بی حاصلی/ گر می برندت واصلی. پارسال اصلا قصد نداشتم برم اما 3 روز آخر عید، فرمون ماشین به سمت خوزستان چرخید جاتون خالی یه شب تا صبح شلمچه موندم. از شهیدان عاجزانه التماس می کنم دل شکسته ام را باز هم میهمان سفره ملکوتی خود کنند. 
سلام
شما را قسم به خون پاک شهد اگر امسال باز هم میرید از شهدا بخواهید من حقیر باز هم بتونم بیام امسال عید اونجا بودیم اگر نتونم بیام اگر نتلبند دق میکنم به خدا چشام پر اشک شده دارم گریه میکنم اینارو مینویسم نمیدونم دیگه چی بگم خوش به سعادت خادم الشهدا
سلام/ خداقوت

من چند روز دیگه در دوکوهه خادم هستم.... اگه گذرتون به شرهانی افتاد ما رو فراموش نکنید.....


اگه ممکنه ما رو لینک کنید....
شما با افتخار لینک شدید...

۱۵ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۲۷ خلوتی باشهدا

اینجا شرهانی است...

 

آخردنیا،جایی که ملائکه بالهای خود رابه خاک آن متبرک می کنند. اینجاخاک نیست،اینجاافلاک است اینجاقتلگاه بهترین بندگان خداست،اینجا محل عروج است،اینجا زمین وآسمانش روضه خوان است(السلام علی الاعضاءالمقطعات) ،اینجا گمنامی بیداد می کند،اینجا ارتفاعات ۱۷۵به خورشید نور می بخشد،اینجا دشت شقایقهای سوخته است ،اینجا شهدایش همدمی چون نسیم صحرا وزائری همچون مادرشان فاطمه دارند.

 یامهدی

 

سلام
به به عکس ها عالی بود
ارادت

ایام الله تیریک
پاسخ:
ممنون
تبریک 
سلام

عالی بود.لینک شدید.

خداقوت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی