یادمان شرهانی و عملیات محرم

شرهانی سرزمین شاگردان مکتب حضرت زینب(سلام الله علیها)

شرهانی سرزمین شاگردان مکتب حضرت زینب(سلام الله علیها)

به امید خدا این صفحه جهت تداوم و همکاری و یاد خاطرات خادمین شهدای شرهانی می باشد
دوستانی که مایل به کمک هستند یاعلی بگند که نیازمند یاری خاکیتان هستیم

نویسندگان

تو چه میدانــیــ تگرگــ و برفــ را

جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۴۷ ق.ظ

تو چه میدانی تگرگ و برف را

غرق خون خویش شدن رقص مرگ را

 تو چه میدانی سقوط پاوه را

عاصمی را، باکری را ، کاوه را

با آنهایم که در دین غش زدند

 ریشه اسلام را آتش زدند

در خندق ها احد را ساختند

با خون دیگران خویش را ساختند...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۴
شرهانی چی

نظرات  (۳)

سلام همشهری من مسیحا هستم تو یه مسابقه شرکت کردم و شدیدا به حمایتتون نیاز مندم ، رای گیریش از طریق اس ام اس هست کد من در مسابقه 310 است ، ممنون میشم که کد 310 را به 20008080200 اس ام اس کنید ، تا چند روز پیش بین 750 شرکت کننده اول بودم ولی الان اومدم رتبه پنجم ، برای اول شدن به حمایتتون نیاز دارم چون تنها نماینده دهلران هستم ، اگه به خانواده ، دوستان و آشنایان هم سفارش کنید که دیگه شرمنده کردین ، راستی رای گیری تا عید فطر ادامه داره و اگه لطف کردین رای دادین بیاین وبلاگم و بهم خبر بدین ، بازم ممنونم این هم لینک مشاهده ارا 
http://niniweblog.com/images/festival92/natayej.php
سلام علیکم
ایامتان پر از نور
طاعات قبول درگاه احدیت ان شاء الله
تشکر از بازدیدتان ،
ممنون از تبادل لینک ...

راستـی مـاه ِ خــدا
مـاه ِ ما را دیدی بگـو که : دیگـر نایی برای مـا نمانـده ؛
بگـو که : تنـها به آمـدنِ او دل بسـته ایم ...
اللهّم عجِّل لولیک الفرج

التماس دعا

پاسخ:
انشاءالله موفق باشید
التماس دعا

سلام حاج آقا/

طاعات قبول

درود خدا ، این منزل جدید بسیار برازنده تر و زیباتر هست ...

...ما خداوند توفیق داد و البته باز دعوت شدیم به نیابت از دوستان هفته ی قبل جهت ضبط برنامه ظهری رو جاده ی شهید خرازی بودیم....

                                           این روزها بسیار محتاج و طالب دعاییم...

                                                                  دعاگوی شما /مؤید باشید و پایدار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی