یادمان شرهانی و عملیات محرم

شرهانی سرزمین شاگردان مکتب حضرت زینب(سلام الله علیها)

شرهانی سرزمین شاگردان مکتب حضرت زینب(سلام الله علیها)

به امید خدا این صفحه جهت تداوم و همکاری و یاد خاطرات خادمین شهدای شرهانی می باشد
دوستانی که مایل به کمک هستند یاعلی بگند که نیازمند یاری خاکیتان هستیم

نویسندگان

احترام به پدر

پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۰۳ ق.ظ

نزدیک عملیات بود و موهاى سرم بلند شده بود.

باید کوتاهش مى کردم.

مانده بودم معطل تو آن برهوت که جز خودمان کسى نیست، سلمانى از کجا پیدا کنم.

تا این که خبردار شدم که یکى از پیرمردهاى گردان یک ماشین سلمانى دارد و صلواتى موها را اصلاح مى کند.

رفتم سراغش.

دیدم کسى زیر دستش نیست.

طمع کردم و جلدى با چرب زبانى قربان صدقه اش رفتم و نشستم زیر دستش.

اما کاش نمى نشستم.

چشمتان روز بد نبیند.

با هر حرکت ماشین بى اختیار از زور درد از جا مى پریدم.

ماشین نگو تراکتور بگو! به جاى بریدن موها، غِلِفتى از ریشه و پیاز مى کندشان! از بار چهارم، هر بار که از جا مى پریدم با چشمان پر از

اشک سلام مى کردم.

پیرمرد دو سه بار جواب سلامم را داد.

تو چِت شده سلام مى کنى. « : اما بار آخر کفرى شد و گفت

چى؟ به پدرت سلام مى « : پیرمرد دست از کار کشید و با حیرت گفت ». راستش به پدرم سلام مى کنم « : گفتم ». یک بار سلام مى کنند

هر بار که شما با ماشین تان موهایم را مى کَنید پدرم جلو چشمم میاد و من به احترام « : اشک چشمانم را گرفتم و گفتم »؟ کنى؟ کو پدرت

پیرمرد اول چیزى نگفت. »! بزرگ تر بودنش سلام مى کنم

مجبورى نشستم و سیصد، چهارصد بار دیگر به »... بشکنه این دست که نمک نداره « : اما بعد پس گردنى جانانه اى خرجم کرد و گفت

آقاجانم سلام کردم تا کارم تمام شد


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۳
شرهانی چی

نظرات  (۲)

۰۴ مرداد ۹۲ ، ۰۳:۰۸ م.ب.حاجیانی
سلام.وب جالببیه.
به ما هم به سر...
یاعلی مدد
سلام خدا قوت 
 وقت کردید به ما هم سر بزنید...
پاسخ:
لینک شدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی